luni, 21 decembrie 2009

Nothing lasts forever

Arunc o privire la oamenii din jur,vad in ce hal sunt si ma gandesc la faptul ca poate si eu sunt la fel.
Caut fericirea,o alerg si ma impiedic.
Ma gandesc sa schimb ceva,incerc si apoi ma opresc brusc.
Cultiv vise,ele cresc si apoi ma trezesc la realitate.
Sunt nevoita sa zambesc,o fac si apoi incetez.
Imi spal sufletul de namol,ramane curat un timp si mi-l murdariti again.
Incep sa citesc o carte,rasfoiesc cateva pagini si apoi o inchid.
Privesc patul,ma indrept spre el si ma razgandesc.
Ma intorc sa imi astern ganduri,inspiratia se aprinde si se stinge.
Gadil tastatura,o sufoc si apoi moare.
Moare cum o fac si sentimentele mele fata de lume,de voi,de viata.
Am scris cumva de mai mult de doua ori despre un lucru vesel,despre fericire si cum am atins-o?