marți, 23 iunie 2009

Tears,Rain And You

Ploua cu vorbele tale.
Ma ating incet,incet,se plimba pe corpul meu alb,dandu-mi fiori de gheata.
Imi gadila buzele,apoi mor.
Ele cauta.Isi cauta perechea.
dar nu vor sa creada ca perechea aceea nu e pentru ele.
Buzele mele viseaza,tremura,plang,se ofilesc uneori si stii de ce?
Pentru ca perechea ta a fost cumparata.
Nu din dragoste,nu toate buzele-s ca ale mele.
Nu au suferit 3 ani.
Nu au zambit 3 luni,vazandu-te.
Nu au vorbit 3 zile.
Nu s-au apropiat 3 ore.
Nu au sarutat 3 secunde.
Nu au sorbit 3(000) de lacrimi.
Vreau ca traznetul sa ma loveasca.
Vreau ca inima mea sa se opreasca.
Poate asa ma vei observa.
M-am gandit de multe ori la lucrul asta,dar de fiecare data a aparut o persoana care m-a facut sa merg mai departe.
Mi-am spus mereu ca fiecare obstacol nu va fi decat un munte pe care il voi urca.... cu greu ,dar o voi face.
Atata timp sa urci pe un munte?
De ce cad de atatea ori?
De ce tocmai atunci cand sunt aproape de varf,de premiu,de fericire,de tine?
Ce are muntele asta cu fericirea mea?
de ce atatea greutati?
Intrebarile astea ma omoara,ma distrug pur si simplu
Sa imi raspunda cineva la ele!
Chiar esti prea bun pentru mine?
De ce esti asa de intangibil?
De ce pare asa imposibil?
Chiar merit?
Intrebari,intrebari,intrebari...
Am ajuns sa cred ca dragostea ta inseamna tot pentru mine
Daca iti doresti ceva cu adevarat,tot universul conspira la indeplinirea dorintei tale.
Am zis ca incetez.
Ploaia ma nelinisteste.
Tu ma nelinistesti.
Ma bucur intr-un fel pentru ca macar tu esti fericit.
Imi e frig.
Se spune ca ploaia-i mai rece atunci cand in suflet te doare.
Stropii ma lovesc,ma obosesc.
Vreau bratele tale.
Le vreau in jurul meu,tinandu-ma strans...ca nu cumva cineva sa ma fure.
Vreau sa imi ingrop ziua in chipul tau,in tine vreau sa mor...
Esti un vis,
Un vers,
O melodie
Ce poate n-o sa apuc sa o cant niciodata.
Sunt un copil idiot,inocent,paranoic,dar care te iubeste enorm.
Cred ca am cazut de pe sarma.
Nu am pasit cu atentie si am alunecat.
Acum sunt in lumea cu vise spulberate.
Acum hoinaresc pe strazi goale ,parasite.
Nate vantul,vremea e rece...
Acum chiar stiu ca tot ce e frumos repede trece...